Likwidacja szkód

  • icon

    Formularz zgłoszenia szkody online znajduje się w zakładce  "Zgłoś sprawę - Życie/Zdrowie - Grupowe"  na stronie:

    https://moje.generali.pl/claimonweb/frontend/#/

    Przed przystąpieniem do zgłoszenia roszczenia przygotuj: 

    • Numeru certyfikatu, z którego będzie zgłaszane roszczenie 
    • Dokumenty wymagane dla danego typu zdarzenia. 

    Po wpisaniu danych na stronie pokażą się możliwe do likwidacji szkody świadczenia, wybierz odpowiedni np. okresowa niezdolność Ubezpieczonego do pracy zarobkowej z tytułu nieszczęśliwego wypadku lub z tytułu choroby

    Dołącz wymagane dokumenty wymienione w zakładkach poniżej w zależności od rodzaju zdarzenia. Generali rozpatrzy sprawę na podstawie dostępnej dokumentacji (w razie potrzeby poprosi o dodatkowe dokumenty, a także przeprowadzi dodatkowe badanie medyczne po zakończonym leczeniu)

    O decyzji zostaniesz poinformowany w następujący sposób – e-mail, SMS

    Zgłoszenia roszczeń można również przesyłać na adres:

    Generali Życie T.U. S. A.
    Departament Likwidacji Szkód
    ul. Senatorska 18
    00-082 Warszawa

    Pobierz formularz